Jag är så svag ger dig en kram

Skriver bara här när jag inte mår bra märker jag, men ni får stå ut.

Den här dagen har inte varit speciellt bra även om jag tillbringade förmiddagen i skolan och var en sväng på gymmet under kvällen. Hade nämligen två möten på SCÄ i eftermiddags. Ett med R, vilket var bra och givande som vanligt, sen ett med M (läkaren från avdelningen) som var betydligt jobbigare. Vikten hade gått ner ytterligare, för tredje veckan i rad dessutom. Så fått ytterligare tillägg på matschemat. Ikväll åt jag trippel mellanmål, så groteskt att jag spyr. Kan knappt andas.

Eftersom att vågen visade minus tänkte mamma förbjuda mig att åka och träna. Så eftermiddagen bestod av bråk och skrik tills jag slutligen kom iväg till gymmet. Förstår mig inte på henne. Så jävla sur, men känner mig dum också för slog henne väldigt hårt... Nu ska jag sova bort den värsta mättnaden. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback