Vi tittar åt olika håll

Det har varit en bra lördag än så länge. Var ute och joggade 15 minuter efter frukost (Yes, jag är normalviktig nu så två gånger i veckan får jag ge mig ut en kvart). Utmanande nog åt jag pasta till lunch. För bara ett par månader sen skulle jag aldrig tillåtit mig själv att fylla magen med vit pasta, aldrig.

Nu sitter jag på bussen in till stan där pappa och jag ska se en bio. Kommer bli bra tror jag. Mellanmålet har jag med mig, så det ska intas där. Ikväll är det melodifestivalen. Egentligen inget jag tycker om, men lite kul är det allt, speciellt när det är final.


Kommentarer
Postat av: Vanja

du är så bra

2013-03-09 @ 23:36:03
URL: http://solstig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback