Svar på kommentar

Fick en kommentar för ett tag sen, angående om hur behandlingen ser ut här på avdelningen, som jag tänkte svara på nu.

Ska jag vara ärlig händer inte så mycket här. Man vaknar på morgonen, äter alla måltider och går och lägger sig igen. Nejdå, riktigt så tråkigt är det faktiskt inte. Det finns olika grupper man kan gå på, som avspänning, kroppskännedom, musikterapi, berättarstund och liknande. Tre dagar i veckan är det även skola mellan 11-12. Så mycket mer händer inte, förutom massa läkarsamtal och terapeutiska samtal vill säga. Det innebär att det finns en hel del dötid. Då brukar jag roa mig med att bygga pärlplattor, pyssla med något eller umgås med de andra tjejerna.

Till dig Hanna, när ska du läggas in?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback