Som du har väntat

Fick frågor om vad som egentligen hände idag, ska jag vara ärlig så vet jag inte. Den här dagen har inte alls varit bra. Ångesten har legat bakom och tryggt hela dagen.

Förmiddagen var fin. Den spenderade jag i skolan och mådde bra. Men så fort jag lämnade skolan kom paniken inom mig tillbaka. Att jag sprang upp och ner för trappen berodde på att känslan av hur vidrig jag var tog upp hela mig, så kunde inte stå emot. Middagen gick heller inget vidare. Moussaka serverades. Åt allt men först bråk om portionen sen en ångest-skrik-panik-gråtattack efter. Stolar fot i golvet och jag försökte desperat springa bort all mat genom att springa omkring i vårt lilla rum. Fan. Jag orkar inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback