Snurra min jord igen

Multidagen var bra, men inte superdupermegafoxybra. Hade ett fint samtal med en tjej på promenaden efter lunch men så mycket mer hände inte.

Måltiderna var väldigt jobbiga men tog mig igenom alla trots konflikter och ångest. Till lunch serverades fisk, potatismos och sås. Dessa multidagar är väldigt långa så nu är jag väldigt trött. Känner för att sova men först ska kvällsmålet intas. Mitt gigantiska kvällsmål. Ser inte fram mot det om jag säger så, men det ska gå.

Idag fick vi fylla på våra listor med mål och bilden på min lista ser ni nedan. Jag ska klara alla mål jag satt upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser ditt matschema ut? Fortsätt kämpa!

2013-01-29 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback