Onsdag

Finaste dagen på väldigt länge. Stämningen här på avdelningen är så bra och de andra tjejerna som bor här är så fina. Vi har verkligen kommit nära varandra de senaste dagarna.

I eftermiddags träffade jag en barndomsvän på stan. Vi gick i lite butiker och pratade om gamla minnen. Alltid lika kul. Det här är också första dagen på länge jag kan känna att jag gjort framsteg, faktum är att det känns för jäkla bra. Trodde aldrig det, men det är sanningen. Jag hoppas på att morgondagen blir lika bra och att motivationen håller i sig.

#vägningimorgonochjagärnervös


Kommentarer
Postat av: Olivia

Så himla bra Tove!

2013-01-23 @ 22:02:46
Postat av: Anonym

Gumman du är obeskrivligt stark!

2013-01-24 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback