Om jag grät som hötorgskonstens längtande barn

Efter middagen tog mamma och jag tunnelbanan till centralen för att gå kvällspromenaden inne i stan och samtidigt kolla i lite butiker.

Vi hade en fin stund tycker jag. Vi kunde prata utan att tänka på mat eller bråka om mat, det kändes riktigt bra. Väl tillbaka på avdelningen åt jag kvällsmål, macka med smör o ost och tropisk juice.

Tänkte även svara på några frågor. Lämnar man mat på tallriken, det vill säga vägrar äta, så ska det ersättas med näringsdryck. Dricker man inte näringsdrycken heller, blir man tillslut sondmatad om man vägrar vid för många tillfällen. Angående min tid här vet jag tyvärr inte hur länge det dröjer innan jag blir utskriven. Skulle vara så skönt att veta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback