Nu börjar min resa

Även om det är otroligt skrämmande känns det också väldigt bra.

Nu har jag beslutat mig för att bli frisk på riktigt. Nu eller aldrig. Det infinner sig en nervös känsla i mig, jag måste börja min resa mot det friska livet på riktigt någon gång. Jag är trött på att kämpa emot alla för att hålla kvar i anorexins hand, det räcker. Nu ska jag istället ta i min familjs och mina vänners händer som faktiskt betyder något på riktigt för mig och gå i deras riktning.

Det kommer bli väldigt tungt, det är jag medveten om, men samtidigt kommer det bli tuffare att leva såhär livet ut. Jag ska ta stöd av människor runt om kring mig för att klara det här. Nu börjar min resa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, bra!! Ana är inte värd att hålla i någons hand! Tror förresten att jag såg dig vis hornsgatan förra lördagen, kan det stämma? (: Din blogg är grym och ditt beslut är ännu bättre!

2013-01-11 @ 20:25:33
Postat av: Olivia

När du väl har bestämt dig kommer allt bli så mycket enklare! Jag är så glad för din skull!

2013-01-11 @ 21:45:01
Postat av: Anonym

Du lever bara en gång, nu eller aldrig!! Ååh du är så duktig!!

2013-01-11 @ 23:02:44
Postat av: minna

Du har så rätt så! kämpa nu Tove,är så stolt att du kommit fram till det nu!❤

2013-01-11 @ 23:58:01
Postat av: sophie

helt rätt val!

2013-01-12 @ 01:23:22
Postat av: m

Jag hoppar typ upp och ner av glädje här!! Lycka till!

2013-01-12 @ 08:57:31
Postat av: Eveliina

Du är såå bra! Du klarar det, ska du se! Så starkt och modigt av dig! Massa kramar!

2013-01-13 @ 22:18:04
URL: http://cupcakedream.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback