Matschema

Fick en fråga angående hur mitt matschema ser ut, så tänkte svara på den. Egentligen har jag som sagt en Calshake extra på mitt matschema egentligen. Har dock inte klarat att dricka den så fick byta ut den till massa extra smörgåsar och mjölk.

08.15 - Frukost. Tre deciliter naturell yoghurt med två deciliter havrekuddar. Två mackor med smör och ost samt ett glas juice.
10.00 - Mellanmål. En macka med smör och skinka samt ett glas mjölk.
12.00 -Lunch. En normalportion enligt tallriksmodellen och ett glas mjölk.
14.30 - Mellanmål. Två deciliter yoghurt med två deciliter havrekuddar. Två frukter och ett glas juice.
17.00 - Middag. En normalportion enligt tallriksmodellen och ett glas måltidsdryck.
19.30 - Kvällsmål. Två deciliter yoghurt med två deciliter havrekuddar, en macka med smör och skinka, två frukter och ett glas juice.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är skitbra! Exakt som jag som normal människa äter så om du tycker att det där är för mycket så är det vad jag äter om dagen om inte mer ibland! Kram!

2013-01-29 @ 22:13:57
Postat av: ...

Är det för att stå still eller öka i vikt?
Kram på dej och kämpa på.

2013-01-30 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback