Låt ingenting annat få spela någon roll

Har som sagt haft permission idag även om jag var tvungen att äta lunch på scä. Dagen har varit väldigt fin.

I eftermiddags åkte jag hem till en av mina allra bästa vänner. Var bara där en kort stund men vi hade det väldigt bra, något jag verkligen behövde.

Jag har fått i mig precis alla måltider också även om kvällen både inleddes och avslutades med bråk. Det är så skönt att vara hemma, äta mina föräldrars mat, sova i min egen säng, duscha i min egen dusch. Ja, jag tror ni förstår känslan.

(Till dig som kommenterade mitt senaste inlägg: Det är mycket troligt att du såg mig på Hornsgatan för några dagar sen! Vill inte ens tänka på hur jag såg ut, ew, men ja. Kul att du kände igen mig i alla fall!)


Kommentarer
Postat av: Julia

Ha med dig den känslan i minne när du kommer tillbaka till SCÄ. Fokusera på allt det positiva som medförs när man kämpar med dem som vill hjälpa en och inte mot. <3 <3

2013-01-14 @ 08:25:22
URL: http://helavagentillbaka.blogg.se
Postat av: Anonym

Fantastiskt om du är klar med det enda rätta beslutet. Blir så glad för din skull. Ta det dag för dag och deppa inte ihop om inte precis allt går exakt som du tänkt dig. Behåll bara känslan av att du vet åt vilket håll du vill gå. Du har flera jobbiga dagar framför dig men till slut så är det jobbiga över och du kan börja LEVA igen! Många kramar, Klara

2013-01-14 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback