Jag lovar du betyder någonting

Med huvudet nedtryckt i kudden slår tanken mig att det faktiskt är i den här sängen jag legat vaken långt in på nätterna och tränat tills tårarna runnit. Det är den i den här sängen jag vaksamt lyssnat efter försteg utanför. Det är den här sängen som har slitningar efter alla situps.

Men nu, jag bara ligger här. Jag tränar inte för jag har lyckats bryta dessa tvång. Ärligt talat är jag stolt över mig själv. Även om människorna runt omkring mig inte märker dessa framsteg så kan jag ge mig en extra klapp på axeln för det. Jag ska bli fri och det känns så jäkla skönt att äntligen ha fattat det beslutet.


Kommentarer
Postat av: Moa

Fina Tove, bara så att du vet så hejar jag på dig! Du är inte värd denna sjukdomen <3

2013-01-25 @ 18:06:40
URL: http://www.nattstad.se/moaedstam
Postat av: Anonym

Håller med Moa! Ingen, ingen är värd den här sjukdomen, och allra minst du Tove! Kör på nu, för allt vad du är värd. Det känns och hörs i dina ord att du är på rätt väg. Håller alla tummar jag har, bara två, önskar jag hade fler... ;)

2013-01-25 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback