Jag bara undrar om tanken någonsin korsar till huvud

Dagen har bestått av i princip ingenting utom ett par ångestattacker, några möten, måltider och lite kortspelande. En kort promenad har jag även tagit tillsammans med pappa.

Lunchen gick inget vidare. Ångesten var väldigt hög och fick inte i mig allt. Jaja, nya tag vid middagen snart då det serveras grönsakspaj. Det ska gå bra.

Alldeles nyss kom mamma och bytte av pappa och just nu sitter hon på ett möte med min läkare. Vad jag ska göra vet jag inte haha. Livet är ju så galet händelserikt här. Finns så många aktiviteter (ironi. Läs: stirra ut genom fönster, gå fram och tillbaka i korridoren, kolla vad det blir för mat. Etc.) Kul va? Är ni inte avundsjuka? Skoja. Nej, uh, jag vill verkligen åka hem nu.


Kommentarer
Postat av: Em

hoppas så för din skull att du faktiskt FÅR åka hem snart. har du nån aning om ungefär hur länge du kommer bli kvar? kämpa på <3

2013-01-15 @ 18:02:07
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Anna

Får man lämna mat om det verkligen inte går? Hur länge är du kvar på avdelningen? :)

2013-01-15 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback