Droppen på fönstret är bara en del av regnet

Maten har inte gått alls bra idag, bara massa konflikter och stora gräl. Det resulterade i ett långt allvarligt läkarsamtal med "denhårdaochsträngadansken". Om ni varit inlagda här tror jag ni vet vem jag menar.

Just nu står jag vid mitt vanliga fönster i korridoren, det vill säga det längst ner vid läkarrummet. Varför jag står här vet jag inte riktigt men orkar inte vara med pappa. Snart är det middag i alla fall, nu måste det gå annars är konsekvenserna stora. Jag ska fixa det.


Kommentarer
Postat av: Em

fina vännen, hoppas verkligen att middagen gick bra! försök ta dig igenom detta, tänk på allt du har att se fram emot. stor kram

2013-01-03 @ 19:54:52
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: minna

aaa maiken hon e hård hon :/du klarar dehär tove!!❤

2013-01-05 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback