Allt som du gör blir till pärlor på min panna

På läkarsamtalet idag bestämdes det att jag nu måste dricka en Calshake utöver matschemat varje dag. Jag börjar redan i morgon till frukost.

Det känns hemskt att den är tillbaka eftersom det är något jag har otroligt svårt för. Drack en varje dag i våras, kommer ni ihåg? Jag var överlycklig när jag fick sluta med den, men nu är jag tillbaka på ruta 1 känns det som. Jag fasar redan för frukosten men försöker intala mig själv att det ska gå bra, att jag dricker den för att det ska bli bättre. När jag sitter där med den framför mig måste jag bara bestämma mig för att klara det, annars går det inte. Vill jag, så kan jag, det är jag övertygad om.


Kommentarer
Postat av: hanna

du klarar det finis. jag tror på dig varenda sekund, det är precis som du säger - man måste bara bestämma sig. vi klarar det här. näringsdryck, kött, fett, ångest, vikt, tabletter och depression. det ska gå.

2013-01-17 @ 20:43:38
URL: http://livraddforattleva.devote.se
Postat av: Anonym

älskar när du uppdaterar så bra! :)

2013-01-17 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback