4/1-2012

Middagen igår gick inget vidare och tyvärr inte lunchen idag heller. Jag vet inte vad jag gör men tankarna är så fruktansvärt starka när jag sitter där med en stor tallrik mat framför mig.

I går hade jag besök från en tjej i min Multifamily grupp, och idag var ytterligare en familj från Multi och besökte oss. Superkul tycker jag eftersom det är väldigt fina tjejer som jag saknat. Nu sitter jag i vardagsrummet och väntar på att vilan ska ta slut. Det liksom kryper i kroppen på mig men jag fördriver tiden genom att skriva här. Strax efter 13 ska jag gå ner och möta ett par av mina bästa vänner från skolan. De har med sig lite foton jag kan sätta på min vägg. Hoppas på en fin eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback