White

Jag har haft en helt fantastisk dag, förutom att den fick ett dåligt slut. Fanny kom som sagt till mig idag. Mötte upp henne på tåget strax efter 13, sen åkte vi hem till mig men gick nästan direkt ut för att fota. Det var svinkallt, men några fina bilder fick vi nog allt.Även om vi inte riktigt lyckades hålla oss seriösa på så många. Kul hade vi i vilket fall. Innan hade vi planerat att vi skulle göra n god smoothie till mellanmålet, men tanken på en kall dryck med frysta bär var inte så lockande när vi knappt kunde röra vårafingrar och tår. Istället värmde vi nyponsoppa och åt mackor.
 
Hela eftermiddagen ägnade vi åt att försöka spela in en videoblogg som jag hade tänkt att publicera här. Tyvärr är videon väldigt stor, så den gårinte att redigera. Får se om vi lyckas lösa vårt problem eller om ni inte får se den.
 
Det här med att kvällen fick ett dåigt slut. Vid middagen spårade allt ur, jag började bråka om en ostskiva. Tallriken åkte i golvet och all mat for ut över hela kökets golv. Jag skrek några mindra trevliga ord till mina föräldrar innan jag rusade upp för trappan in till mitt rum där jag gråtandes slog saker omkring mig. Slutligen lyckades jag lugna ner mig, gick ner och åt upp den nya portion som lagts upp till mig. I morgon förmiddag återvännder jag till scä.
 
Bilderna ovan är en liten sneak på dagens fotografering.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni är så fina båda två :)

2013-02-16 @ 23:52:58
URL: http://photographypassion.devote.se
Postat av: Räkéz

Omg va fina jag dör

2013-02-17 @ 01:17:57
Postat av: Vanja

vad ni är vackra.

2013-02-17 @ 09:45:28
URL: http://hipstahlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback