Måndag.

Äckel dag.

Den började bra då jag på förmiddagen var i skolan och träffade mina vänner. Vi pratade, skrattade och jag blev uppdaterad om diverse skvaller. Alltid lika kul. Tillbaka på avdelningen var jag vid strax innan tolv. Efter lunchen hade jag ett så bra samtal med min nya terapeut. Han är den första jag känner att jag kan prata med, det känns så jäkla bra.

Idag hade vi kommit överens om att en extra Calshake skulle sättas in i mitt matschema. Kan säga såhär, det gick inte så bra. Försökte för mitt liv hälla ut den i handfatet medan behandlare höll i mig. Flydde tillslut paniken genom att springa ner till bottenvåningen där jag blev fångad. Om du fina människa som satt i väntrummet läser min blogg vill jag bara säga förlåt. Förlåt för allt skrik. Nåväl. All personal från mobila rusade ut för att hjälpa min behandlare. Ska sluta berätta nu, vet att det suger att läsa såna här inlägg. Men ni får överleva. Mitt huvud är avstängt och har ingen inspiration till att skriva.

Annars vill jag bara säga hur bäst Karin är!
#jaggjordedet #nubordeduvaraglad


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha Tove du är sååå söt!! <3

2013-02-11 @ 21:27:45
URL: http://www.karinhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback