Jag är ju här och väntar på dig

Raggmunkar med sylt och bacon till middag. Klarade inte av bacon så fick hård macka med ost istället. Är ändå lite stolt för att jag åt raggmunkar.. Eller borde jag ens vara det?

Nu är jag hemma och mår allmänt bra trots en dag fylld av gråt, skrik och panik. Har knappt någon röst kvar, inget att skratta åt egentligen men just nu är jag på sånt humör att jag inte kan låta bli. Har precis tagit en dusch och målat om naglarna, snart blir det kvällsmål och tv-tittande. Kommer vara på permission hela helgen, vi ska åka iväg för att fira både mormor och mig i Eskilstuna. Den här helgen ska bli så jäkla bra, ska verkligen bevisa att jag vill bli fri.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du ska vara stolt Tove, det ska du verkligen vara!

2013-02-07 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback