Friday

Idag är det fredag! Åker på permission i kväll och är hemma hela helgen. Vi ska fira min lillebror som fyller 13 år, sen bara vara hemma och ha det allmänt bra. Det här veckan har gått bra, inte bråkat så mycket även om det ibland blivit för jobbigt. Är ändå nöjd med min insats.

Känns så trist att vara på avdelningen nu, vill bara hem. Sen jag kom hit har alla bytts ut. Jag hoppas att jag också får åka hem snart, men det tror jag nog. Min motivation går i perioder och kan skifta flera gånger på en dag, men oftast är den hög.

Var nyss och kollade på tavlan vilken lunch som skulle serveras. Det stod med krokiga bokstäver, fiskgryta med ris. Känns helt okej, det ska gå bra!


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är så grym Tove! Kämpa på, jag vet att du klarar det här. Jag verkligen vet det. Du är värd så mycket mer än det här helvetet, du är värd allt du kan få. Glöm aldrig det! Kram

2013-02-22 @ 19:20:48
URL: http://nattstad.se/martinabrandt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback