+ 1,1

Aldrig gått upp såhär mycket på en vecka, aldrig.

Morgonen har varit ett helvete då utbrott efter utbrott avlöst av varandra. Skrikit så gott som hela tiden, tycker så synd om alla andra tjejer. På grund av min stora viktuppgång och min panik har jag nu fått ta bort en av mina smörgåsar som jag hade som tillägg. Det är det som känns skönt.

Eftersom det är soppa och pannkaka till lunch idag lyckades jag övertala läkare, behandlare och föräldrar att få åka på en kort permission nu, det vill säga äta lunch hemma. Klarar inte pannkakor än, plus att jag verkligen inte gillar deras soppor. Åker tillbaka redan i morgon efter frukost, men ändå skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi människor behöver vatten och mat för att kunna skapa energi och så. Fett har man på kroppen för att skydda huden mot kyla. Du heter Tove och du är 16år (rätta mig om jag har fel)

2013-02-14 @ 17:42:53
Postat av: Anonym

Vi människor behöver vatten och mat för att kunna skapa energi och så. Fett har man på kroppen för att skydda huden mot kyla. Du heter Tove och du är 16år (rätta mig om jag har fel) Du lider utav den hemska sjukdomen anorexia. Du bor på stockholms center för ätstörningar. I stockholm såklart :p Du är sjukligt smal. Anorexin håller på att ta över dig.

Tove. Du kommer aldrig bli tjock... Även om du blir frisk blir du självklart inte tjock för det! :P Du kommer se lika smal ut som du gör nu. Jag vet att det är jävligt svårt att kämpa igenom all ångest men du klarar det. Slå anorexin på käften genom att ta ett äpple helt oplanerat. Det är på det sättet du blir frisk. Du kan gå upp 20kg utan att bli tjock! Jag lovar dig det är sant! Du kommer ALDRIG bli fet Tove! Jag vet att du vet att du vet att du är smal. Jag vet att du vet att du ser sjuktigt smal ut. Men jag vet också att du är rädd för att siffrorna på vågen ska öka. Det finns inget "lite till" Anorexin är en liten jävel som är så jävla äcklig och rädd. Det är anorexin som är den tjocka. Därför vill den förstöra andras liv genom att intala andra oskyldiga personer att de också är tjocka när de inte är det. Anorexin skäms över sig själv. Anorexin hämnas på oskyldiga personer. TOVE DET ÄR DU SOM ÄR DEN SMALA! DU HAR DET FINASTE ANSIKTET JAG SETT! DU KAN BLI EN SUPER MODELL NÄR DU GÅTT UPP I VIKT. Ingen som kommer ut från scä blir tjocka? Du kommer ALDRIG BLI FET! DU ÄR JÄTTE VACKER GUMMAN! Glöm inte det.

2013-02-14 @ 17:59:27
Postat av: Anonym

Om du vill dö av svällt är det ditt val. Jag kan inte stoppa dig? Den ända som måste stoppa den här skiten är du själv.

STAY STRONG

2013-02-14 @ 18:01:32
Postat av: Anonym

Liksom jag vet att du typ vet vem jag är men det spelar ingen roll vem jag är! Min lilla kommentar bygger upp ditt självfortroende pyyyyyyyyyyyyyyttteeeeee liiiiiite. En pytte liten mickro del. Men om hundra andra också stöttar dig har du grund att bygga upp ditt självförtroende på egen hand. Jag tänker inte säga "fortsätt kämpa" till dig, jag är noga med vad jag säger till en svårt sjuk anorexlektiker. Tove du är otroligt vacker! Nog ser jag lite glitter i ögonen på dig bakom de "svarta hålen" Du är vacker och du duger! Även om detta skadar dig hårt när jag säger det så måste du få höra sanningen. Sanningen är att du är otroligt vacker. Jag vet att jag inte ska säga det i ditt tillstånd men jag är så trött på det här. JAG OCH ALLA ANDRA TYCKER DU ÄR VACKER! Punkt slut! Slut diskuterat

2013-02-15 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback