+ 0,3

Helt galet. Övertygad om att vågen minst skulle visa 2kg upp ställde jag mig på den. Samtidigt som en viktuppgång känns som världens mest hemska sak är jag ändå otroligt lättad eftersom jag trodde den skulle vara större. På läkarsamtalet bestämdes det dock att jag ska få ytterligare en Calshake på mitt matschema eftersom viktuppgången inte var tillräcklig. Hon sa att jag inte hade något val längre, så börjar på måndag.

Lasagne till lunch. Min behandlare hade lovat att prata med mig dagen innan det skulle bli någon svår rätt, vilket hon givetvis inte gjort, så bröt ihop när jag läste vad som skulle serveras på tavlan. Fick istället två mellanmål till lunch, yoghurt, flingor, frukt, smörgås och dricka.

I dag har jag annars träffat min nya behandlare som jag kommer få när jag blir utskriven härifrån. Han verkade väldigt bra! I övrigt fyller jag år i morgon, bara så ni vet liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mer snälla!!

2013-02-07 @ 13:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback