-


Måste tillbaka till avdelningen för stabilitet nu känner jag. Ångesten är tillbaka och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den.

Dagen har i allmänhet gått bra, ätit alla måltider. Däremot bjöd kvällen på en riktig ångestattack. Runt i cirklar vandrade jag utan att lyfta blicken. Grät. Skrek. Slogs. Ja, ni förstår. Slutade med att mackan slängdes rakt in i väggen och pappa brottade ner mig på golvet medan jag för mitt liv slog armarna omkring mig. I morgon tar min permission slut. Det känns skönt måste jag erkänna. Även om det gått relativt bra har ångesten lagrats inom mig medan jag försökt stänga den inne, därför bubblade det över ikväll.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan! Såg att du var inlagd på Avdelningen på scä..är de familje eller vuxen?

Jag har gått på scä i flera år men slutade förra året och är nu inlagd på mando. Men funderar på att byta till scä igen då man inte får vara vegetarian på mando (jag äter inte rött kött)

Men på scä nu har jag hört att en del förändrats...till exempel att man äter förmiddagsmellis nu också`? när jag var där så var alla tvungna att ta en ND på frukost istället för mellis på FM.

Och sen får man välja vilket mellis man vill ha va, antingen yoghurt flingor och frukt, macka och dryck och något mer va?
Om man inte går upp på detta, kan man välja att äta dubbelt mellis exempel istället för en extra ND?
Vet du om det är likadant på familje och vuxenavdelningen? (för har fattat de som att du är på familje (?) och jag ska isf till vuxen, är 19 år)

Hur ser en dag ut på avdelningen nu ? Mattider, vilotider, grupper? Är det fortfarande en kock som lagar mat och man får se en halvtimme innan på tavlan vad de blir och att de finns en visningstallrik som man ska gå efter och att alla dricker mjölk till maten och på kvällen valfri energiinnehållande dryck?

Är det mycket fusk och så bland dom som är där nu?

Hoppas du orkar svara!

Kämpa SOM FAN! Kram/ Josefine (har mejlat dig också)

2013-02-10 @ 08:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback