-

Bästa tiden på dygnet är lätt nu. Då alla måltider är avklarade och man myst ner sig i sängen med dator och telefon. Svar ja, jag går och lägger mig väldigt tidigt, men blir helt drogad av min medicin.

Som sagt försöker jag att utmana mina tankar hela tiden. När impulserna kommer om att jag ska dela kycklingbiten en extra gång, att jag ska ta ytterkurvorna på promenaden och att jag ska röra på mig precis hela tiden försöker jag göra tvärtom. Faktum är att det ibland går bra, men det är så svårt. Jag vet att ni förstår, och det gör mig så glad. Jag kan skriva precis vad jag vill här och det finns alltid någon av er som förstår hur jag tänker. Samtidigt blir jag självklart ledsen över att så många tänker i samma banor som mig, eftersom jag precis insett hur sjukt och destruktivt det är.


Kommentarer
Postat av: Vanja

<3

2013-02-25 @ 12:06:13
URL: http://solstig.blogg.se
Postat av: Anonym

hur utalas scä? Säger man S-C-Ä eller typ Skä?

2013-02-25 @ 12:10:17
Postat av: Anonym

Vilka mediciner tar du? <3

2013-02-25 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback