Snälla hör min röst

Så mätt att magen värker. All denna mat.

Innan den här dagen har jag i princip ätit aktivt flerkorn eller naturell yoghurt till alla mellanmål i några veckor. Har fått höra från mina föräldrar "snälla, kan du inte ta en glass eller något igen, det kunde du ju förut". Sen idag äter jag en glass, en vanlig glass, för att vara exakt en Magnum. Men inte är dem nöjda? Direkt när jag kommer hem klagar dem på mängden dryck jag häller upp i glaset, klagar på mängden smör vid kvällsmålet, klagar på att jag aldrig äter utöver. Kan ni inte nöja er någon jävla gång. Berättar för dem att jag åt glassen idag och får till svar "men var det utöver? Nej". Jaså, så han vill att jag trycker i mig tre glassar utöver varje dag. Det ät inte det dem menar men jag är så less på deras ord som inte betyder något för mig. Allt är bara så irriterande och det känns som om dem inte lyssnar på mig för en jävla sekund.

Haft en bra dag annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback