Update

Längesen jag skrev här nu, men fick bara lust att uppdatera er lite om läget. Trots uppdateringen är det ändå många som hänger kvar, otroligt kul!
 
I alla fall. Jag ska inte vara för negativ, men det går inte så bra för mig just nu. Allting känns bara så tungt. I skolan känns allt bättre än hemma, då får jag vara med mina kompisar. Var på Scä i torsdags och vikten visade 0,5kg ner. Hade alltså tappat ett halvt kilo på drygt en vecka. Min behandlare vart inte så glad, mina händer var också kalla vilket inte gjorde saken bättre. Nu när det är helg sprids paniken i min kropp. Jag har absolut ingenting att göra. Då menar jag ingenting. Blev världens bråk vid lunchen nyss på grund av att jag vägrade ta ketchup till köttbullarna. Jag kan inte hjälpa att det känns så jävla bra att jag inte behövde tillslut. Anorexin skriker på mig i alla lägen och det gör så ont.
 
På måndag åker min årskurs från skolan upp till kunskapsgården i Falun. Jag älskar det men satidigt kommer det bli så jobbigt och krävande. Redan nu har mitt huvud börjat planera hur jag ska slippa undan måltider. Men nej. Lärare ska lägga upp alla måltider åt mig vilket känns som ett helvete. Jag vill ta själv. Jag vill inte ha någon person som ska stirra på mig medan jag äter och en annan som lägger upp maten. Fan heller. Jaja. Annars får jag inte åka, så har inget val. När jag var där förra gången, v.4 2012 så gick det inte alls bra med matschemat. Tappade de kilon jag hade gått upp under veckorna i behandling innan.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh jag vet vad du menar, känns sjukt jobbigt att andra aom man tycker inte har nått med saken att göra ska lägga dig i! Men se det såhär, sköt dig ordentligt så slipper du det nästa gång! Kämpa finaste du är bäst! Finns för dig, både här fb och mobben. Och va inte rädd att höra av dig, skulle göra min dag om jag hade den äran! Stay strong <3

2012-09-15 @ 17:32:37
URL: http://Www.fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback