Tisdag 25 september 2012

Otroligt att så många hänger kvar trots min uppdatering.
 
Med mig är det okej. Kan inte säga att det går framåt, men heller inte bakåt nu. I fredags kom jag hem från en vecka jag spenderat i Falun tillsammans med hela min årskurs. Går ju som sagt i kunskapsskolan, därför åker vi dit. I alla fall, maten gick inte så bra där uppe. Lärare skulle lägga upp alla mina huvudmål och se till att jag även fick i mig mellanmålen. Självklart funkade inte allt vid alla tillfällen, och då tog jag min chans till att fuska. Varit frusen och kall hela veckan, men nu börjar värmen komma tillbaka igen. Till sak, jag kommer uppdatera här igen när jag känner för det. Inte alls lika ofta som förut, och jag lovar ingenting men sen jag slutade skriva här har det känts tomt på något sätt.
 
I går hade jag min bästa dag på länge. Jag hade studiedag, eller egentligen hemstudiedag, så mamma och jag åkte in till stan istället för lunch och shopping. Åt lunch på ett mysigt fik, blev en kycklingsallad med bulgur och dressing med smak av curry för mig. Lite shopping blev det också, en vinterjacka och ett par boots med nitar som jag är helt kär i. På riktigt. Kanske laddar upp en bild på dem senare bara för att visa mina favoriter som kommer användas flitigt under hela hösten. Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag heller, men om jag uppdaterar mer så kommer jag försöka. Ha det bra allihop, massvis med kramar från mig. Juste, hur går det för er förresten?

Kommentarer
Postat av: Hanna! :)

Hej Tove! :)
Har läst din blogg länge nu och den är verkligen superbra!!! :D Så jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga! Det vore jättekul att fortsätta läsa din blogg! :) <3

Kämpa på! <3 vi går igenom samma jävla skit!!! Jag hoppas att du mår bättre snart! För det är du verkligen värd!

Kram på dig! <3 :)

2012-09-26 @ 21:38:13
URL: http://kommerblibra.blogg.se
Postat av: Fanny

Jodå det går superbra för mig och hoppas du fåt upplavaa det du också, du är vetkligen värd det!<3

2012-09-27 @ 13:36:12
URL: http://Fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback