Multifamilydag 1

Allt blev bättre än jag förväntat mig. Kunde dock inte ha blivit beskviken beroende på mina låga förväntningar... I alla fall, jag tyckte den här dagen var bra även om det var sjukt tufft, jobbigt och tungt.
 
Tyvärr får jag inte berätta exakt vad vi har gjort, tystnadsplikt haha. Kan berätta att vi har gjort lite olika övningar i mindre grupper. Alla tjejer i min multigrupp är verkligen så fina, tror verkligen att jag kommer trivas i den här gruppen. Alla föräldrar verkar också så trevliga. Till lunch fick vi köttfärslimpa, potatis, gräddsås och lingonsylt. Inte haft en sån ångestfylld måltid på länge, men tycker ändå att det gick bra. Klarade dock inte att äta upp allt. Lämnade en halv potatis. Vid mellisarna dukades det fram en massa olika saker, så att alla fick välja själva. Ska som sagt dit i morgon igen vilket känns helt okej. Hoppas inte att lunchen blir lika jobbig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback