Jag är i skydd av mörkret

Även idag öser regnet ner utanför, tror det regnat i snart två dygn nu. Måste ändå erkänna att det är lite mysigt, men nu när det knappt varit någon sommar känns det inte helt okej.
 
I går kväll blev det lite panikartat här hemma hos mig. På grund av att vågen visat +0,7kg lite tidigare på dagen avskydde jag min kropp mer än vanligt. Jag åt inte mitt dubbla kvällsmål som jag skulle ha gjort. Jag vet inte varför men så blev det... Eller jo, såklart att jag vet varför. Jag hade redan gått upp så mycket, behövde absolut inte mer mat. Länge satt pappa vid min säng och berättade om allt jag missar i livet. Att allt jag gör bara förstör för mig själv. Någon sekund där blev jag åter lite peppad till att besegra anorexin, fast snabbt som attan släppte det igen. Idag känns ändå allt bättre igen, och jag åt frukosten utan problem!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att frukosten gick utan problem och att du blir taggad igen! Lycka till kram <3

2012-09-01 @ 19:44:34
URL: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback