Två frågor

Tänkte svara på två små frågor jag fått de senaste dagarna.
 
Hur det går med min behandling handlade en utav frågorna om. Jag vet ärligt inte hur jag ska säga, vet inte hur det går för den delen heller. Som sagt går jag på Scä, som alla vid det här laget borde känna till, och jag har gjort det sedan 13:e december 2011. Herregud vad snabbt tiden går. I alla fall, jag har gått hos Mobila teamet i princip hela tiden men nu har jag nyligen bytt till deras barn och ungdoms mottagning. Bytet innebär att jag både fått en ny behandlare och en ny läkare. Inte för att jag på något sätt verkligen har något emot min behandlare, men jag trivs inte så bra ihop med henne, tyvärr. Min nya läkare tycker jag däremot om, än så länge. Annars rullar väl behandlingen på. Äter efter deras matschema fortfarande utan några ändringar. Jag har även börjat multifamily-terapi och sen så pluggar jag två dagar varje vecka på Scä med läraren där.
 
Den andra frågan handlade om vilka ätstörningsrelaterade bloggar jag läser. Läser alldeles för många enligt i princip alla. Egentligen vet jag att man måste släppa på beroendet utav bloggar som handlar om ätstörningar för att bli frisk, speciellt de med mindre positiv inställning till friheten. Sorgligt nog hänger jag fortfarande kvar på en del "dåliga" sidor jag borde lämnat för längesen. Åter till sak. Självklart kan jag berätta vilka bloggar jag läser men tänker absolut inte dela med mig utav de negativa, ni förstår nog varför.
 
- famowi.blogg.se
- rymdpojkar.blogg.se
- addictedtorunning.blogg.se
- cupkakedream.bloggplatsen.se
- anorexia.devote.se
- esmeii.devote.se
 
Tror inte att länkarna fungerar dock, men vet inte. Min dator är lite cp just nu, ni får ursäkta mig haha.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vet du på ett ungefär hur länge du kommer gå i behandling eller där finns ingen gräns för det?

Svar: Hej Julia! Ska jag vara ärlig så vet jag inte men har inte hört något om någon gräns i alla fall. Än så länge är vi inte på väg att avsluta kontakten om jag säger så, snarare att det bara blir mer och mer... Hoppas det var svar på din fråga!
nuskajagdit.blogg.se

2012-10-09 @ 17:06:32
URL: http://ocensureradflicka.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Vill bara säga tack för att du länkat min blogg! Glad jag blir! ^^ Och kämpa på tjejen! Du är en fantastisk kämpe, mer än vad du tror! Du kommer klara det här, även om det ser mörkt ur just nu. Men efter regn kommer solsken, så det är bara att försöka hålla ut och kämpa på! Massa massa styrkekramar! <3
Vill du så kan jag länka din blogg också? ^^

2012-10-19 @ 17:15:30
URL: http://cupcakedream.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback