Till en plats där bara skuggorna och dammet hade tid

Spenderat förmiddagen i skolan och roat mig med en föreläsning i musik samt lite spanskaplugg som definitivt var nödvändigt.
 
Nu är mamma och jag osams igen. Alla dessa konflikter kring allt och ingenting fullkomligt bryter ner mig. Jag orkar inte mer. Jag är så less på mig själv på något sätt. Ska i alla fall fika på mammas nybakade sockerkaka till eftermiddagsmellis vilket jag redan nu har ångest inför. För en vecka sen lovade hon nämligen att jag skulle slippa fika den här veckan med tanke på att jag behövde göra det två gånger förra veckan, men nu påstår hon plötsligt att hon aldrig sagt det. Ja, jag hör hur sjukt det låter, men tyvärr verkar jag inte ha kommit längre. Något besked om inläggning har jag inte heller fått. Nu ska jag ta tag i lite skolarbete jag borde gjort för längesen.

Kommentarer
Postat av: fanny

jag vet vad du menar, jag bråkar också med min mamma hela tiden :( inte om mat längre, visst, men jag är en sån komplicerad jobbig liten unge så bara för att jag äter blir inget bättre för det :/ finns, det vet du va <3

2012-10-10 @ 19:54:00
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback