Lycka till och ta hand om varandra

Det känns bra nu. Har varit på bio med världens bästa. Vi såg "Lycka till och ta hand om varandra". En väldigt fin film.

Innan bion hade jag möte på Scä. Ett ovanligt lättsamt möte måste jag erkänna, kanske för jag visste att jag skulle göra något kul efter. Inte bara gå hem och gräva ner mig i mina egna tankar alltså.

Däremot började dagen inte så bra. Bråk vid lunchen, som vanligt. Fast idag var portionen för stor på riktigt. Ris på över halva tallriken, seriöst. Mamma blev sur och stämningen sjönk till botten igen.

Vill avsluta med å säga att jag mår bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Va kul, va filmen bra? :D

2012-11-01 @ 12:16:37
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: Lisa

Härligt att du mår bra i stunden Tove! :) <3
Så kul med filmen, hur går det för dig?
Kramis!!! :) <3

2012-11-04 @ 11:12:42
URL: http://sunbeams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback