Läkarundersökning

Haft läkarundersökning och samtal på Scä idag. Fick träffa min nya läkare för första gången, här på bloggen får hon kallas A. Jag måste säga att jag ändå tyckte att hon var bra, väldigt hård men på något sätt bra. Jag gjorde utredning om deppression. Fick fylla i ett frågeformulär med en massa frågor. Vad kan jag säga, nu är jag även diagnostiserad med deppression. Känns inte bra alls kan jag säga er.
 
Vågen visade ytterligare neråt idag. Tog även blodtryck och puls, men dem var okej. Där i läkarrummet pratade hon med mig. Hon sa, "Skärper du inte till dig nu åker du in på avdelningen". Jag vill inte dit, jag vill inte sluta skolan igen. Dock är jag väldigt less på dessa hot om inläggning. Vet inte hur många gånger jag hört det, hoten är liksom tomma nu på något sätt. Jag är inte extret underviktig längre, därför känns det inte som om jag kan bli inlagd. I alla fall, mina föräldrar är väldigt oroliga nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hade hoppats på att få börja träna efter idag också, men nej. Totalt träningsförbud fortfarande och måste även fortsätta med dubbelt kvällsmål. Fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback