Jag vet hur det känns när allvaret har blivit ett skämt

"Det räcker", "Lägg av", "Sluta", "Gå", "Dra åt helvete", "Idioter", "Är ni helt dumma i huvudet?".
Det är är några exempel på vad jag sagt till mina föräldrar under det senaste dygnet. Jag ska inte vara negativ, men det känns inte bra just nu.
 
Förmiddagen har jag spenderat tillsammans med min brorsa och det har varit bra. Han följde med mig på en promenad, sen så spelade jag lite fotboll med honom i trädgården. Trots att vi hade det bra, skrattade och larvade oss så gnagde ändå ångesten där bak. För varje steg jag tog tänkte jag bara på förbränning.Förbränna, förbränna, förbränna. Det ska inte vara så. Nu har jag precis ätit världens lunch. Fyra lammfärsspett, potatis i ugn, Tsatziki, grönsaker och mjölk på det. Fetast i stan eller vad. Om 40 minuter ska jag, min pappa och min brorsa åka in till stan och se på bio. Egentligen har jag ingen lust, ingen lust med att sitta ner i nästan två timmar. Bara tanken gör mig illamående.
 
För att slänga in något positivt i det här inlägget kan jag berätta att jag hade en bra dag igår, även om kvällen inte blev så bra. Dagen spenderades med min bästa Fanny inne i stan. Vi kollade i butiker och bara hade det bra. Vi fikade även på Espresso House, grymt stolt över mig själv. Ville bara berätta det lite sådär. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör idag, just nu vill jag bara försvinna och aldrig återvända. Jag behöver hjälp.

Kommentarer
Postat av: Em

hur går det med din behandling? kram

2012-10-07 @ 15:05:49
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Fanny

Styrkekram <3 ibland känns det extra jobbigt men tillslut hittar man nyckeln till lycka. Ibland mår man bara så himla bra! Mitt tips är att vara mycket med dina vänner, men inte så att du inte får nån tid för dig själv såklart! Men det hjälper! Jar har haft det AWESOMEEE i helgen för jag har varit med ett gäng vänner hela helgen, haft så jävla kul och nu vet jag att dom älskar mig, man behöver känna sig älskad. Man är älskad. Kram <3

2012-10-07 @ 21:51:43
URL: http://www.fanny
Postat av: Fanny

Oj skrev fel bloggadress ju :p

2012-10-07 @ 21:54:54
URL: http://www.fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback