Jag vet gatan darrar, varm luft

Allt rullar på som vanligt för mig. Just nu går jag varken framåt eller bakåt även ifall jag har känslan av att vikten rusat iväg de senaste dagarna.
 
Förmiddagen har jag spenderat i skolan. Där ägnade vi först oss åt debatt om kärnkraft, sedan två timmars föreläsning i ämnet fysik. Inte för att jag egentligen H-A-T-A-R så mycket saker som jag säger, men om jag hatar något ämne i skolan så är det fysik. Jag skrattade nästan på föreläsningen, just för att det var så löjligt att jag inte förstod någonting alls. Det var ändå lite halvt mysigt där i aulan. Jag och en utav världens bästa vänner, (du vet vem du är), skrev Y:n i varandras papper. Okej, det är inte meningen att ni ska förstå, så oroa er inte. På eftermiddagen försökte jag mig på att plugga ytterligare lite fysik, men kan inte påstå att det gick vidare bra. En promenad i det iskalla vädret har också blivit av.
 
Juste, det var en sak till jag skulle berätta. Att idag har jag varit på vårdcentralen och tagit nya blodprover. Tänkte skriva att jag hatar det, men känner att jag hatar lite mycket. Så istället skriver jag, det var... äsch. Jag hatar att ta blodprover. Så.
 
Lustigt inlägg, osammanhängande och inte intressant någonstan egentligen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Promenader är så mysiga! Den friska luften biter på kinderna och musik dunkar i öronen.de färgglada löven blåser ner från träden och allt är så vackert.. Och allt är ännu vackrare när man njuter av att livet är frid och fröjd, hoppas och tror att du nån gån kommer få uppleva en riktig underbar mys-promenad! Hoppas det känns som om du kommer frammåt snart!! <3

2012-10-16 @ 22:01:19
URL: http://www.fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback