Jag är i skydd av mörkret

Pluggat tre timmar matte nu på kvällen vilket känns otroligt bra. Har ont i ryggen nu dock. Jag har pluggat stående, nu för tiden vågar jag nämligen inte sitta ner i "onödan". Så fort jag har chansen står jag upp. Jag står och pluggar, står när jag kollar på tv, står vid datorn. Ja, ni vet. Nu ska jag sova för att sedan vakna upp till en fredag som ska bli bra.

Godnatt allihop. (Den fina bilden, eller svarta rutan som det ser ut som, visar hur det ser ut i mitt rum just nu. Mörkt med andra ord)


Kommentarer
Postat av: Em

varför vill du inte sitta?

Svar: Läste för längesen att man bränner fler kalorier om man står upp. Så jäkla dumt att lyssna på anorexin i dessa lägen, men faktum är att det också är så jäkla svårt att inte göra det.
nuskajagdit.blogg.se

2012-10-19 @ 08:39:09
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: fanny

kommer du ihåg vad du sa till mig? jag skulle ta min första riktiga måltid på mcdonalds och jag va så rädd, ville stå på tbanan hem osv. men kommer du ihåg det du sa, det är bara dumt, plus att man förbränner bara 4 kalorier mer om man står än sitter, PER TIMME, så det spelar ingen roll alls! fina du..<3

2012-10-19 @ 21:12:41
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback