Halloween, igen

Nu är det Halloween igen. Att spöka ut sig eller andra till diverse olika saker är bland det bästa som finns. Precis innan middagen kom mina kunsiner på att de absolut ville gå "bus-eller-godis" just då. Fick sminka allihop lite snabbt. Måste erkänna att vi hade det betydligt trevligare idag jämfört med förra året då vi gjorde samma sak. Då var jag så sur, jag var irriterad på allt och alla. Jag skrek åt min lillebror för att han var i vägen. När den minsta tjejen inte klarade av att sluta skratta när jag sminkade henne för att det kittlade så blev jag irriterad. Ingenting var bra. Att jag betedde mig så var förvisso inte så konstigt, allt jag hade ätit under dagen var två skedar havregrynsgröt. Planer på att äta mer hade jag inte heller.
 
Nu däremot, när jag har ätit, kunde jag skratta med henne när hon inte kunde hejda sitt skratt. Jag var inte sur på min lillebror en endaste gång. Jag målade alla och sen följde jag med ut i kylan och väntade utanför tomterna när de plingade på alla hus. Nu har jag ätit middag också, precis som alla andra. Bättre att orka skratta, jag lovar er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är helt fantastisk!<3

2012-10-29 @ 06:57:08
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback