Whatever they do, whatever they say

Att sväva runt i intet gör ondare än vad man tror.

Nu är det helg, jag hatar det. Varje gång jag sluter mina ögon hoppas jag innerligt på att det svarta är min verklighet, att jag ändå inte existerar.

Att se alla barn utanför mitt fönster som sakta går hem från skolan ger mig en konstig känsla. En gång var jag en av dem. En av de glada barn som åt en klubba och skrattade (äkta) med sina vänner på vägen hem. Hoppades på att det skulle serveras pizza till middag och tjatade redan på fredagskvällen om amerikanska pannkakor till frukost på antingen lördag eller söndag. Jag vill dra tillbaka bandet, befinna mig där igen. Den känslan var fan så mycket bättre än det här.


Kommentarer
Postat av: Julia

Kämpa Tove. Livet kan faktiskt vara fantastiskt. Som jag sagt, ta emot och prova den hjälp du erbjuds. Familjevårdsavdelningen är bra, kompetent personal!

Många kramar <3

2012-11-18 @ 17:49:07
URL: http://uptomeism.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej kan du snäääälla skriva hur en matdag ser ut på multifamily? ska kanske börja där nästa vecka men är jätteorolig ut hur mellanmålen ser ut osv, tar man sina vanliga mellanmål som man har hemma (i mitt fall näringsdrycker och calshakes) eller får man typ en fralla med 100 gram smör? har panik hahah

2012-11-18 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback