Tisdag.

Ytterligare en dag med min fina multigrupp är över och nu är jag helt slut. Skola i morgon men är inte alls pepp. Ligger så jäkla mycket efter just nu, så mycket att jag inte orkar ta tag i någonting. Huvudet är bara mos så kan heller inte fokusera på att få något viktigt gjort.
 
Dagen idag har varit betydligt bättre än den igår även om lunchen fortfarande var extremt jobbig. Åt ju där på multin och det serverades laxpudding. Lax, potatis, fett, äggstanning, fett, ost, fett och fett. Smakade inte ens gott. Ärligt talat mådde jag mer illa efter laxpuddigen än vad jag gjorde efter hamburgaren. I vilket fall så har vi jobbat med bra saker där idag, sker som givit mig något. Vid förmiddagsmelliset fick vi göra ett rollspel vilket var helt stört konstigt. En av våra föräldrar skulle spela oss och vara sjuka i anorexi, sen skulle vi spela förälder till vår egen mamma/pappa. De skulle bete sig som de upplevde att vi betedde oss och vi skulle agera som vi tyckte att de betedde sig. Även fast det vär väldigt konstigt var det ändå rätt så komiskt.
 
Bjuder på en suddig WebCam bild jag tog för några minuter sen. Se det som en ursäkt för att jag aldrig orkar använda min kamera längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback