Multifamily - dag 6

Längesen jag åt en hamburgare, men idag gjorde jag det. Har nämligen haft multifamily hela dagen och dagens lunch bestod idag utav hamburgare. När en mamma från gruppen berättade vad vi skulle äta högg det till i min mage. Låste in mig i badrummet en stund, mötte min blick i spegeln och upprepade ordet "hamburgare" gång på gång för mig själv. När jag insåg att det faktiskt var verklighet, att jag snart skulle äta en hamburgare låste jag upp dörren och gick ut. Saken blev inte bättre utav att bröden var gigantiska. Vita stora bröd. Biffarna var alldeles för tjocka och när man skärde i dem bubblade det ut fett. Ärligt, jag ryser nu när jag tänker på det. Åt i vilket fall upp allt även om det tog relativt lång tid, mådde stört illa efteråt.
 
Annars har dagen varit riktigt jobbig. Absolut den jobbigaste multifamily-dagen någonsin. Varit ännu mer osocial jämfört med i lördags, pratade knappt med de andra tjejerna idag. Bråkat massor vid mellisarna har jag också gjort. Sprang ut, grät och skrek. Orkar inte med mina föräldrar. De gör allting för att jag ska få i mig ännu mer hela tiden vilket jag stör mig något obeskrivligt på. Nu, hemma, har jag precis smällt i mig en stor portion gräddig pasta. Snart väntar dubbelt kvällsmål. Mitt liv känns så meningsfullt (ironi).

Kommentarer
Postat av: Hanna! :)

Heej! :)
Kan du berätta lite vad ni gör på multifamilyn? Jag ska kanske börja där.... :(
KRAM! <3

2012-11-12 @ 21:01:38
URL: http://kommerblibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback