Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

Under hela festen igår befann sig ångesten tätt intill mig. Var helt osocial. Mina tankar befann sig alldeles för långt borta för att jag skulle kunna vara helt närvarande. Jag skrattade ibland, men oftast var det inte ens i närheten av äkta. Jag verkligen avskyr mig själv för hur jag är som person mot mina vänner. Men som jag sagt förut, jag känner mig bara så fel hela tiden.

Alla bilder som folk fotade under kvällen har jag panik över. Mina runda kinder syns så tydligt att jag mår illa.

Känslan av att mina lår just nu blir större för varje sekund som passerar skrämmer mig ännu mer. Varför kan inte jag bara få vara fin? Jag vill inget annat än det. Om jag nu bara växer och växer får jag väl skylla mig själv. Efter en stor Smoothie och en macka är det antagligen inte så konstigt om ben och mage blir större. Bjuder ändå på en bild från igår. Jag längst till vänster. Hoppas att det är okej för mina vänner aka slynglar att jag lägger upp den, annars är det bara att säga till. Godnatt med er.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men lilla du, du är fin! Och finare blir du med snygga lår och höfter m.m! Önskar du kunde se dig själv från en annans synvinkel!

2012-11-11 @ 22:38:13
URL: http://fanys.blogg.se
Postat av: Sanna

Du är nog universums finaste tjej, förstår inte hur du kan klanka ner på dig själv. Du är hur smal som helst och kommer även vara det när du når din målvikt. Jag har sett dig ett par gånger på SCÄ och jag blir alltid så avis på ditt utseende.

2012-11-12 @ 06:48:50
Postat av: Fanny

Säger som Sanna - att du är universums finaste tjej. Det vet du att jag tycker och det är definitivt inte bara jag som gör det. Du är extremt smal Tove och det kommer du alltid vara. Jag önskar verkligen att du kunde se dig själv genom någon annans ögon. Se att det inte är fint att vara så smal som du är nu, men hur fint smal du kommer bli när du når din målvikt. Önskar också att du kunde se hur otroligt vacker du är och hur fin du är som person. Du är verkligen världens finaste människa Tove. Det går inte att föreställa sig någon finare än dig. Jag älskar dig oändligt mycket min bästavän, det vet du <3

2012-11-12 @ 16:44:32
Postat av: Anonym

Du är så sjukt jävla smal, så jävla avis

2012-11-12 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback