En fin lördag

Tro det eller ej, men igår hade jag en riktigt fin dag!
 
Även om morgonen började med bråk vid frukosten som sedan följdes utav ytterligare ett bråk vid lunchen blev det bättre sen. Jag tog pendeln till Älvsjö där jag mötte upp Fanny. Vi hade nämligen planerat att gå på gymnasiemässan. Det fanns väldigt många skolor att välja mellan, men det fanns ännu fler människor som desperat drog tag i en och predikade bra saker om just sin skola, för att sedan ge oss en broschyr med bilder ocg texter för att framhäva skolans positiva saker ytterligare en gång. Känner mig fortfarande splittrad angående gymnasievalet. Vet nästan vad jag vill, men tvivlar på om det är rätt. Inne på mässan sprang vi runt som galningar till alla stylistlinjer för att få någon att fixa våra hår. Tillslut hittade vi det rätta stället men tyvärr hann de bara med mig.
 
När allting stängde följde Fanny med mig hem. Vi tog pendeln igen och vid stationen väntade mamma med bilen så vi fick skjuts hem. Väl hemma satt vi en stund på mitt rum och roade oss med Instagram innan det var dags att gå ner och laga middag. Vi gjorde tacos fast med kyckling istället för köttfärs. Lovar att det finns ett speciellt namn för det, men just nu får det heta kycklingtacos. Det blir bra. Som vilka normala (Läs:onormala) tonåringar som helst lyssnade vi på High School Musical medan vi lagade maten och medan vi åt den. Kärlek till det alltså. Innan Fanny tog tåget hem kollade vi på film, LOL för att vara exakt.
 
Hatar själv att läsa sånna här inlägg i andras bloggar och nu gör jag det själv. Skäms. Jaja, hoppas ni överlever. Om ni läst hela vägen hit dödade ni en minut eller två åtminstone. Ha en fortsatt bra helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskar dig min Anjovis <3

2012-11-25 @ 18:46:41
Postat av: Mallan

Vad söt du är! Och vad glad jag blir av att höra att du hade en fin lördag :)

Kram

2012-11-25 @ 18:56:11
URL: http://mallanolsson.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Du är så fin Tove, önskar att du också kunde se det!

2012-11-25 @ 20:19:54
Postat av: Fanny

Varför är det trist att läsa om? Är du glad är vi glada, skäms inte, och va fin du är! ;) kul att du hade en bra dag! Btw, hsm ÄGER ju! XD

2012-11-26 @ 10:20:57
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback