Nyfiken

Jag är så nyfiken på vilka ni är! Jag har bara bloggat i två dagar men har ändå haft över 220 unika besökare idag. Det känns så coolt på något sätt. Att så många ändå läser det jag skriver läser mina ord om mina tankar. Lilla jag liksom. Okej 220 kanske inte är så mycket för vissa andra, men för mig betyder det otroligt mycket. Jag som helst vill vara osynlig och bara försvinna har skapat en blogg... När jag skapade denna blogg trodde jag inte att någon skulle orka läsa det jag skriver. Men framförallt inte vara så överfina och kommentera. Varje gång jag fått en ny kommentar blir jag typ överlycklig, hehe ;)

Skulle inte alla ni kunna skriva en kort rad eller beskrivning av er själva i kommentarsfältet? Det skulle göra min dag om jag fick veta lite mer om er. Självklart får ni lov att vara anonyma!

Godnatt och sov gott! Skriver säkert någon mer gång ikväll eller natt när jag inte kan sova. Om inte så hörs vi i morgon med en massa nya inlägg!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Josefina heter jag och bor i Värmland. Har själv ätstörning som jag faktiskt börjar få bukt med även om vissa dagar är bättre än andra. Jag är 20 år och studerar på universitetet. Innan min sjukdom spelade jag fotboll, innebandy och hockey. Får nu endast utöva en av sporterna men är glad över det lilla jag får. Huvudsaken är att saker kan bli bättre :)

2012-05-31 @ 00:10:11
Postat av: Vanja

Jag heter Vanja och är 16 år. Jag älskar att träna, springer mest, och spela fiol. Tycker även om bakning och matlagning. Går natur, första året. Tänker efteråt gå musikhögskola och bli musiker. :) Jag har inte och har aldrig haft en ätstörning, men det går i min släkt och jag har lite problem med det här att äta. Läser ätstörningsbloggar för att inse att det inte är bra att inte äta, för många gånger önskar jag så att jag hade anorexi. nu förstår jag att jag verkligen inte borde göra det, det är inte värt den hårda, hemska kampen man måste gå igenom för att ta sig tillbaka.

2012-05-31 @ 05:55:21
URL: http://fiolflickan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du vet vem jag är;) puss! <3

2012-05-31 @ 06:05:59
URL: http://fannywinblad.blogg.se/
Postat av: Saga

Vilken inspirerande blogg! Och vad bra du skriver :) jag är 19 år och kallar mig Saga på min blogg. Har hållit på med elitidrott i ca 3 år men har haft ätstörda tankar mycket längre än det. I höstas började allt gå över styr igen och nu har jag just tvingats ta uppehåll från min idrott :( kämpar för att hitta motivationen för att kunna ta mig ur det här och få börja leva igen. Kram på dej!

2012-05-31 @ 09:17:19
URL: http://wanttobehappy.blogg.se/
Postat av: Höstvind

Jag är en fjortonårig flicka som håller på att utveckla en ätstörning. Just nu gör jag allt för att klamra mig fast vid den delen av mig som fortfarande vill bli av med tankarna. Samtidigt som jag märker hur det går allt sämre. På fritiden springer och dansar jag, jag spelar även fiol & sjunger. Och så håller jag på med en himla massa annat.



Din blogg är väldigt fin, och jag hoppas på att bli lite avskräckt från att fortsätta så här. Så att jag inte hamnar ännu längre ner i den där hemska cirkeln.

2012-05-31 @ 14:19:45
Postat av: Anonym

Jag är snart 16 år, med anorexi. Känns fel att skriva det men så är det. Just nu mår jag rätt okej, har tagit mig upp från det värsta och vikten är inte längre farligt låg.

Ha det bra och lycka till med allt, kommer definitivt att fortsätta följa din blogg! <3

2012-05-31 @ 18:27:18
Postat av: Rebecka

Jag heter Rebecka och är 17 år. Jag tycker bara om att träna och att äta chokladkakor - men ibland blir det för mycket - så jag spyr. Din blogg är okej, du skriver bra :)

2012-05-31 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback