Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att så många besökt min blogg och att jag fick så bra respons på allt jag skrev. Jag kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för det. Tack alla som tog sig tid att kommentera, maila eller bara besöka. Det gjorde min dag!

Vad gjorde du 09 imorse?
Satt på samling tillsammans med min klass och vår handledare gick igenom allt som skulle göras under dagen.

Vad gjorde du för 15min sedan?
Önskade att tiden skulle gå fortare. Jag vill att det ska bli natt, men jag är rädd för att sova. Jag vill att det ska bli morgon fast jag längtar inte efter något. Vill bara få tiden att gå.

Det sista du sa högt:
"Mhmm"

Vad har du druckit idag?
Juice, mjölk och vatten. Tror att det var allt...

Vad har du ätit idag?
Ojoj...
Frukost: En macka med smör och skinka, en macka med smör och ost, en tallrik yoghurt med hallon och Allbran. Sen drack jag ett glas med äppeljuice.
Mellis: En macka med smör och skinka samt ett glas mjölk.
Lunch: Kötbullar med soltorkade tomater och oregano i, sen potatis och gräddsås till det. Drack även ett glas mjölk.
Mellis: En tallrik med frukt, yoghurt och All Bran.
Middag: Någon tonfiskpasta... Drack vatten till.
Kvällsmål: Har inte ätit detta än men det kommer bestå av en Calshake med smak av choklad och till det en macka eller en müslibar.

Vad var det senaste du köpte?
Om inte glass räknas så var det definitivt ett nagellack.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Viiit

Vad är det för väder hos dig nu?
Väldigt tråkigt väder som man blir alldeles deppig av. Det är mulet, kallt och det känns som om regnet kommer vilken sekund som helst.
Godaste glassmaken:

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Definitivt!

Sover du tungt?
Det skulle jag inte säga. När jag väl sover så är det väldigt oroligt, vaknar hela tiden med ångest och så.

Favorit klädsel:
Jag älskar alla kläder egentligen! Men just nu är det mjukisbyxor jag kör på mest, beroende på att jag måste dölja mina ben. Fast mjukisar är absolut inte min favorit klädsel. Men jag älskar söta sommarklänningar! Söta toppar med ett par jeans eller shorts är inte fel heller. Men min Kenza

Vad ser du om du tittar till höger?
Allt mitt smink som ligger överallt, hehe ;)

Vad gör dig glad just nu?
Att det finns så mycket fina människor i denna värld! <3

Vad ska du göra härnäst?
Hmmm... Eller jo, om 15min ska jag drick Calshake. Så måste ladda lite inför det så att jag inte får panik.

Höger eller vänsterhänt?
Höger!

Humör just nu:
Nere skulle jag säga. Vet inte vad jag vill... Vill bli frisk men orkar inte leva i den här kroppen. Frisk och normal eller sjuk och smal? Valet borde inte vara svårt, men det är det <3

Favoritlåt just nu:
Elephant - Laleh
Vårens första dag - Laleh
999 - Kent
Jag är en vampyr - Markus Krunegård
Nåt annat än det här - Melissa Horn
Och sen Euporiaaaaaa såklart med Loreen!

Sommarplaner:
Thailand, sommarlandet, släkten, vänner, sola, bada, må bra, leva, glass!

Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska skulle jag nog säga att jag är. Älskar att vara uppe tills väldigt sent, så mysigt! Dock inte mysigt dessa nätter när allt man vill är att sova...

Snarkar du?
Nope

Vad längtar du mest efter just nu?
Att må bra och känna glädje! Och att kunna sova en natt utan panikångest... Och sen något som jag inte borde skriva, väga 39 kg igen. Åh.


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej jag är en tjej som hade ätstörningar förrförra året jag kontrollerade allt jag åt och gick ner för mycket i vikt mina vänner började säga till att jag hade blivit smal vissa kallade mig äckligt smal så jag drog mig bort från mänskligheten jag levde bara i mitt huvud och allt var katastrofalt jag hatade mitt inre och mitt yttre. Men jag kom ur den jobbiga cirkeln jag föll tillbaka några gånger men nu är jag fri och är lyckligare än någonsin och jag lovar dig att om jag klarade det så kan du också klara det. Jag tror på dig :))

2012-05-31 @ 22:18:26
Postat av: Ville Niskanen

Euphoria är sååå fantastisk! Likaså Laleh =)

2012-06-01 @ 00:21:08
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback