Länkbyten

- tillfriheten.blogg.se
Tycker verkligen att ni ska besöka denna underbara tjejs blogg. Hon är ni friskförklarad efter väldigt svår tid i anorexin, hon är så värd det nya livet som väntar på henne! Bloggen är mycket peppande, varje gång jag läst den stänger jag ner sidan med hopp i mig igen och ett leende på läpparna. Besök så gör ni både mig och henne glad!


- fannywinblad.blogg.se
En helt otrolig vacker och fin vän till mig. Besöka hennes blogg tycker jag verkligen att ni ska göra. Hon kämpar mot anorexin för att också komma tillbaka till livet igen. Kan inte beskriva hur mycket hon betyder för mig, en av mina allra bästa vänner.

- medicin.blogg.se
Hanna, vad ska man säga? Så obeskrivligt fin tjej som kämpar mot anorexin som just nu tar upp en väldigt stor del av hennes liv. Även om hon har det väldigt tufft nu så vet jag att även hon kommer må bra snart, längtar tills den dagen. Besökbesökbesök :D

- anorexia.devote.se
En av de absolut första ätstörnings relaterade bloggar jag började läsa. Denna blogg har väldigt bra uppdatering och är definitivt läsvärd! Jag kommer förtsätta följa den, gör det ni också. Här kämpar fina Claudia mot sin anorexi till ett friskare liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback