Kaos vid mellis

Hemma från läkaren nu och har precis ätit mellis. Som rubriken lyder blev det lite halvt kaos. Jag skulle äta yoghurt med flingor och frukt. När jag satt mig ner och började äta frågade mamma vad jag skulle ha att dricka. Fick panik, beroende på att det inte alls står att man behöver dricka till det här mellanmålet. Jag började skrika massa saker om att jag inte alls behövde någon dricka. Hon tog då hela flingpaketet och typ hällde ut 3dl flingor i min tallrik för att jag tagit för lite enligt henne... Sen ångrade hon sig och tämde ut lite av flingorna hon hällt på. Nu har mamma åkt till jobbet, vilket betyder att jag ska vara ensam i 40min tills pappa kommer hem. Funderar på om jag ska gå ut och ta en promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback