Calshake

Den här Calshaken förstör mitt liv. Klarade att dricka den idag också, eller typ i alla fall. Satt i fåtöljen och drack minimala klunkar för att minska illamåendet jag alltid får efteråt. När jag suttit där i en timma började jag äntligen se att det minskade i glaset. När 1 timme och 20 minuter passerat ställde jag ner glaset och låste in mig i badrummet. Jag visste att jag kletat upp det mesta av skummet på kanterna och sedan lämnat lite i botten, men trodde inte att mina föräldrar skulle reagera. Några minuter senare kom
pappa springande upp och bankade på dörren till toaletten. Bakom honom stod mamma och de sa att det för det första inte var okej att det tog så lång tid men att det absolut inte var okej att lämna så mycket som jag gjorde.

När de bad mig att öppna dörren vägrade jag. Mamma hade tydligen mätt upp hur mycket jag lämnat, det var en halv deciliter, och nu skulle de tvinga mig att dricka upp det också. Satt inne i badrummet helt tyst och lyssnade på när de skrek på mig utanför... En stund senare låste mamma upp dörren utifrån med hjälp av ett hårspänne.Tillslut stod jag där på golvet med tårar som rann och en halv deciliter Calshake i handen. Hotade med att hälla ut det i badkaret, mamma fick då ännu mer damp och skrek lite mer. Fortsatte att vägra dricka. Och vet ni vad? Jag slapp. Första gången mina föräldrar låter mig slippa något för att jag gråter och skriker. Annars brukar pappa bara säga "Jaha... Du kan ta det när du vill, men ner ska det. Ditt val när du vill göra det men jag kan sitta här till 6 i morgon bitti med dig, jag kommer inte att ge mig". Trots att jag nästan drack hela så vann anorexin denna fight på något sätt ändå...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte bra där hjärtat! Calshaken är får DITT eget bästa! För att DU ska kunna bli frisk och må bra! Den är som ett litet hjälpmedel mot friheten <3

2012-05-31 @ 06:10:34
URL: http://fannywinblad.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tänk också på att om du fuskar med calschaken och inte går upp tillräckligt mycket i vikt, då kommer du ju behöva lägga till ännu fler närningsdrycker! <3

2012-05-31 @ 06:27:05
URL: http://fannywinblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback