31 maj 2012





Fattar inte ens att jag lägger upp dessa bilder, är fet som jag vet inte vad idag. I alla fall, ni ser rätt. Jag hade klänning och strumpbyxor på mig idag. Tvekade länge imorse men sen tog jag beslutet att ha dessa kläder ändå, det var jobbigt men nu känner jag mig lite stolt över att jag faktiskt klarade det. Hoppas att ni inte äcklas för mycket av mig bara. Tog bilderna på väg hem från skolan.

Nu är lunchen avklarad också. Idag blev det något nytt jag aldrig ätit förut, mamma hittade ett nytt recept eller jag lyssnade inte på vad hon sa. Det blev några speciella köttbullar som hade några små bitar soltorkade tomater i sig och lite oregano. Potatis och någon gräddigsås serverades till... Det var helt okej. Tycker dock både att köttfärs och grädde är bland det jobbigaste man kan äta. Men det ska jag inte tänka så mycket på, mat som mat! Nu är jag på mitt rum och ska vila lite för att smälta all mat... Strax efter två ska vi till läkaren med mina öron, suck. I övrigt mår jag ganska bra tror jag. Känns läskigt att skriva det men faktum är att det känns rätt okej, och då ska jag säga det också!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så himla smal hjärtat mitt...Det vet du egentligen <3

2012-05-31 @ 13:38:50
URL: http://fannywinblad.blogg.se/
Postat av: Vanja

du är verkligen jättesmal! Trodde det var en gammal bild först när jag såg din handled. Va modigt av dig att bära de kläderna i skolan idag, du var jättefin!

2012-05-31 @ 21:23:59
URL: http://fiolflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback