30 maj 2012

Hej allihopa, kul att så många läser bloggen nu. Hoppas verkligen att ni kommer vilja stanna och följa min väg till friheten. Samtidigt är det lite skrämmande att mer än 100 olika personer dagligen läser det jag skriver. Men jag tycker det är kul, och jag älskar er allihop! Nu tänkte jag att jag skulle berätta lite om vad min dag bestått av än så länge.



Min dag började ganska bra ändå måste jag erkänna. Allt gick helt okej, ådde varken bra eller dåligt. Jag åt min frukost och begav mig sedan till bussen för att åka till skolan med Kent i öronen. När jag väl var framme i skolan fick jag en lite panikångest. Inte så illa som det kan vara ibland, men ändå så illa så att jag låste in mig på en av skolans toaletter ett tag. Bild från när jag var där ser ni ovan.





Dagen rullade på väldigt segt. Försökte plugga matte hela förmiddagen. Långt jag kom va? Det enda min hjärna hade kraft till att göra var att skriva av rubriken från uppgiftsbladet. Lyckad tjej. Men när tankarna flyger iväg åt helt andra håll kan jag inte samla mig, det är omöjligt.





Någon timma senare då jag gav upp det där med matten gick jag ut och satte mig på en stock utanför vår skola. Jag bara satt där. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv. Antar att jag försökte fly från verkligheten eller något.







När klockan väl slog 12 begav jag mig till busshållplatsen för att åka hem. Som ni ser har jag mina grå mjukisar på mig idag igen... Det beror på att jag inte vågar ha på mig något annat just nu. Förra veckan var jag ändå väldigt duktig med kläderna tycker jag, hade både shorts, jeans och klänning. Tyvärr så klarar jag inte av det just nu. Får se när det kommer tillbaka. Nu har jag precis ätit lunch och är alldeles proppmätt. Till lunch serverades resterna från igår, alltså kyckling, potatisklyftor och någon sås. Till det drack jag mjölk och åt morötter och småtomater till.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det är tur för de andra att det finns många toaletter med tanke på hur mycket vi använder dem. ;) <3

2012-05-30 @ 15:18:17
URL: http://medicin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback