Utvilad, typ...

Har sovit helt grymt bra idag jämfört
med de senaste nätterna. Sov 6 timmar, eller kanske 5 med tanke på att jag vaknade en gång på natten. Då låg jag vaken i cirka en timma. Det känns i vilket fall skönt nu. Mina ögon svider inte!

Nu har jag ätit frukost för ett tag sen. Idag blev det havregrynsgröt med äppelmos, en macka med smör och ost, en macka med smör och skinka samt ett glas mjölk. Gröt är så mättande... Jag längtar tills jag får börja välja själv vad jag vill ha till frukost. Nu står allt på lappar, det står exakt mängd, exakt antal. Det står till och med hur mycket smör jag behöver på mina mackor.
Idag åt jag inte upp frukosten ens, men måste ta igen det senare under dagen. Jag lämnade bara en halv macka. Tyckte att pappa hade tagit för mycket smör på den, vilket det var enligt mig. Jag kunde inte ens äta upp.

Idag regnar det igen, men jag gillar det faktiskt. Självklart gillar jag sol mer men regn är väldigt fint det också. Jag älskar alla väder. Idag väntar en stor utmaning på mig, mer om det senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback