1 juni 2012













Skogen är min plats, min trygghet. Det är till skogen jag flyr när allt känns för jobbigt. Idag var det tyvärr väldigt kallt men fortfarande bättre än att vara någon annanstans. Mina händer hade nästan domnat bort efter en stunds traskande genom skogen i min ensamhet. Idag är det den första riktiga sommarmånaden också, juni. Det känns snarare som om vi är en bit in i november skulle jag säga.

Nu har jag ätit lunch precis, det tog nästan 50min vilket är alldeles för länge enligt personalen på Scä. Men måste tugga varje tugga 35 gånger. Får inte heller blanda exempelvis kött och potatis på samma tugga, därför tar jag en tugga kött sen en tugga potatis, en tugga grönsaker och så vidare. Äckliga tvångstankar. Fick en kommentar om ifall jag inte skulle kuna fota och lägga upp det jag äter. Visst skulle jag kunna göra det ibland. Problemet är bara att mina föräldrar inte vet om denna blogg, därför blir det liksom lite konstigt ifall jag ska fota varje måltid. Men kan nog fixa det ibland i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback